All I want for Christmas is YOU!

Jag tror att jag har råkat ut för någon slags idétorka när det gäller julklappar! Jag brukar ju vid det här laget ha inhandlat minst hälften av alla klapparna! Det som stör mig mest är att jag inte har en blekaste aning om vad jag ska ge Igor! Han å andra sidan säger att han vet exakt vad jag ska få och det har han vetat i evigheter nu. Suck! Jag som alltid brukar ha så bra idéer när det gäller min käraste! Får väl rådfråga mamma som vanligt då!


Hej Emma-pemma-klämma, haha!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Ja nu e d minsann ombytta roller när d gäller krativiteten! haha Skönt att veta att du oxo e männsklig när d gäller sådana grejjer! hehe

Puss

2008-11-25 @ 11:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0