Flitiga Lisa!

Idag har jag verkligen sovit ut. Vaknade vid 14.20 för att Igor kom hem till mig i Laröd efter att han hade slutat jobba. Jag var fortfarande ganska trött och han var nog ännu tröttare, så vi gick och la oss ett tag till, haha. Efter ett tag kom odjuret Nato in och ville vara med och mysa. Så då blev det ingen mer sömn för oss i alla fall. "Hunnajävel"! Nä, han är faktiskt ganska söt när han lägger sig raklång över både Igor och mig. Observera att han endast får lov att vara i min säng när jag tillåter honom. Han är riktigt duktig, och riktigt bra tränad. I samma sekund som man säger till honom att det räcker så slutar han. Och när man säger att han ska gå och lägga sig någon annanstans så gör han det omedelbart. Min fina lilla Nato-pato! Han är minsan alltid bara en vissling ifrån mig, haha!



Och nu till något helt annat! Okej, så Igor är ju som alla vet en sko-fantast. I alla fall när det gäller fotbollsskor. Men nu har han verkligen gått för långt. Han har hittat ett par nya skor, (som han redan har, fast i en annan färg) och det verkar som att han tyvärr kommer att köpa dem. Tydligen så ska Zlatan springa runt med likadana. Jag hade förstått om en tjej som spelade fotboll hade köpt dem, men killar, seriöst, fotboll må vara en fjollig sport men rosa skor på vuxna män!?!?

Nåväl, alla män har ju en kvinnlig sida någonstans, antar att detta är Igors, haha!

I natt har jag varit jätteflitig, och det märks, för tiden har gått snabbt som tusan. Om ca två timmar redan måste ju jättemånga gå upp för att göra sig redo att gå till jobbet, och när de sedan har kommit är det inte många timmar kvar tills jag och min "halvkollega" Emma får lov att gå hem och sussa! Nu ska jag gå och äta min natta-mat!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: ako

Otroligt snygga skor tycker jag..

2008-11-26 @ 09:49:44
Postat av: Husbie

A men sluta! hehe Nu e som så att om man är sponsrad av NIKE så står d i kontraktet att man måste marknadsföra alla nya modeller som kommer ut! O jag försöker bara fullfölja mitt kontrakt. hehehe



Puss!

2008-11-26 @ 09:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0