Fredag

Dagen har varit sjukt lugn, har inte blivit många knop vill jag lova. Vaknade ganska sent, hjälpte "alfahanarna/bessarna" med att sätta ihop skåp till köket i ca 5 minuter, sen blev det filmtittande med Nikopiko. Det blev Clueless från 1995, riktigt längesen jag såg den sist. När jag gick i sjuan kunde jag se den filmen 2 gånger om dagen med en kompis som också avgudade den. Riktigt roligt att se hur skådespelarna ser ut idag. Brittany Murphy har ju en av huvudrollerna i filmen och jag måste säga att hon har piffat upp sig rejält sen Clueless, Stacey Dash är dock lika sjukt snygg som hon alltid har varit!



Annars har jag endast degat idag, har till och med sovit några timmar nu innan jobbet (vilket jag aldrig brukar kunna göra). Det var riktigt skönt, känner mig faktiskt hyffsat pigg. Har dock märkt att jag endast kan somna "bara sådär" mitt på eftermiddagen, med hjälp av Igor. Han måste sova brevid mig annars kan jag inte somna. He's my lobster, haha!

Vet inte om folk har märkt det, men jag shoppar riktigt lite nu för tiden. Om inget annat så märks det i alla fall på mitt konto. Förstår inte riktigt hur jag kan vara så välbärgad, haha. Kanske lite överdrivet, men nedskärningen av mitt shoppande får mig att känna mig rik. Vill dock köpa en klänning som är jättefin, kanske till nyår, eller till Nikos födelsedag, eller till Dajanas födelsedag, eller till Dajanas "jul-kul", eller till... i can go on and on, haha! Det finns alltid en anledning att shoppa! Niko har köpt en mega-finklänning som hon ska ha på sin b-day. Sitter som en smäck på henne! Hon har dessutom blivit anmäld på en modellsida (av mig) för att hennes vackare face kommer göra succsé en dag! Här är hon dock utklädd till en handduk/trasa, inget vet varför, haha!



Nu kommer min kära man med mat till mig.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: ako

Det är bra spar så mycket du kan...

2008-11-15 @ 10:10:11
Postat av: nikko

haha awwe så söt du e, men den drömmen måste man nästan ge upp :P hahaha.. aww så du fick mat , så snäll han är :)

2008-11-15 @ 10:33:29
Postat av: em

ursäkta, vad sa du om ge upp!?? haha I TOLD YOU!!

2008-11-15 @ 13:11:24
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: Charlotte

HAHAHA TRAS BILDEN NIKOOO VILKEN CARNAL

2008-11-15 @ 16:09:47
Postat av: Husbie

But I am YOUR and YOUR only! hehe =)

2008-11-17 @ 16:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0