¿Habla Español?

Vill bara säga att jag är sjukt grym på språk! Jag suger verkligen på allt som har med matte att göra, men språk är något som jag verkligen har lätt för. För några minuter sedan på jobbet var den en tjej som kom och frågade mig om jag kunde någon spanska för hon behövde prata med en lastbilschaufför som hade gjort helt fel. Det var visserligen längesen jag läste spanska men konstigt nog kunde jag be honom att inte köra igenom, att komma tillbaka, att läsa upp sitt referensnr och översätta all info som jag fick till svenska. Inte mycket för världen kanske, but I got to say, jag låter riktigt het när jag pratar spanska, hahaha! Kanske testar det på Igor någon dag, (LOL blink-smiley) hehe!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh TACK va söt du är =)

2008-11-09 @ 13:51:38
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Husbie

Ja d skulle jag vilja höra...längtar =)

Puss

2008-11-10 @ 16:05:32
Postat av: Anonym

arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriba

2008-11-10 @ 16:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0