Hej mitt vinterland!

Började dagen med att sova ut, riktigt länge! Efter det gick jag och min bättre hälft ut och sprang på Heden, i snön! Måste bara säga att så som min kära pojkvän pushade mig idag när vi var ute och sprang, har ingen någonsin pushat mig sedan lumpen-tiden. Blev nästan förbannad, haha. Men jag vet att han endast gör det för att hjälpa mig. Så efter många jobbiga varv på Heden blev det istället mys och kärlek. Gick en runda på Väla för att hitta gardiner till hans "nya" lägenhet och sen lagade vi mat. Är fortfarande jättmätt, vilket jag tror att två personer till är eller åtminstone törstiga, haha!

Känns som att denna natten kommer att gå snabbt, klockan är ju redan 01.30! Imorgon blir det gymmet igen och sen får vi se. Verkar även som att en rolig session är på G, men det berätta jag mer om senare!

Nu ska jag kolla jotex.se!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Va bra! Jag sa ju att du skulle tacka mig etferåt! hehe =)

Mmm, jag var upp 2 ggr inatt o drack. Känndes imorse oxo att man hade ätit vitlök dagen innan. =)



Puss!

2008-11-25 @ 10:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0