Herregud!

Trodde inte jag kunde påverkas så sjukt mycket av en film, en svensk film! Men ack så fel man kan ha! Såg precis en film som heter "Se upp för dårarna", den handlar om två tjejer som båda två söker till polishögskolan. Jag har så otroligt lätt för att relatera till den här filmen eftersom allt de gick igenom är det jag går igenom just nu. OjOjOj, säger jag bara. Kan väl säga att man fick lite ångest blandat med panik ett tag. Men det går nog bort snart. Jag är bara så orolig och rädd just nu, för det känns som att jag har så mycket press på mig. Jag vill ju bara lyckas, och börja mitt liv på riktigt!
Den dagen det är jag som står vid brevlådan och väntar (en hel dag) på besked om jag har kommit in eller inte är jag säker på att jag antigen kräks, svimmar eller kissar på mig!
Så alla ni som också söker till PHS, se denna filmen, eller inte, men om ni gör det, glöm inte att andas, för det gjorde nog jag ett tag, haha! Roligt att det fanns människor i filmen som man har träffat på riktigt också!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Jaha, då måste jag se filmen ännu mer nu. hehe

Puss

2008-11-20 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0