Impossible is nothing!

Imorgon ska Igge och jag ut och springa igen. Vi får se hur det går. Jag har så mycket motivation som vill ut, så jag det känns som att jag springer på ren vilja. Min kondition har dock blivit mycket bättre sen för några månader sedan. Då orkade jag knappt springa i 10 minuter utan att få blodsmak i munnen, haha.

Jag önskar dock att jag hade det lika lätt att springa som friidrottarna på tv, typ Marion Jones (innan hon blev dömd till fängelse för doping) och alla de andra sjukt snabba kvinnorna. Speciellt de från USA. De har så grymma kroppar och de ser alltid så sablans snygga ut på löpbanan! En dag, då j'vlar, ska jag vara lika snabb och ha lika vältränade armar som dem! 
Marion Jones

Allyson Felix

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Marion Jones var ingen bra förebild lr jämförelse...Hon e en f*****g fuskare!! Hatar sådana människor! Jag har däremot inga bra kandidater jag kan säga istället, förutom Susanna Kallur. Inte så insatt på kvinlig friidrott. hehe

puss

2008-11-17 @ 20:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0