It's raining cats and dogs!

Jävla pissväder! Varför bor man inte någonstans där solen alltid skiner? Jag är så trött på Sverige. Det ska sannerligen bli mäktigt skönt att komma iväg på resan nästa år. Det är i och för sig inte förrens i April, men det är bättre än inget. Jag har i alla fall något att längta efter. Jag älskar att ha saker att längta efter!
Detta står säkert på alla bloggar i hela norden nu, men Chris Brown kommer som sagt till Hovet den 23 januari. Jag har velat se honom i evigheter nu, och alla mina tjejkompisar ska definitivt dit och se honom. Men det verkar som att jag inte kommer se honom denna gången heller av olika anledningar. Nåväl, vad är väl en bal på slottet? Han kanske kommer till Köpenhamn en vacker dag istället. Drömma går ju.

Igår blev det återigen spänning på jobbet, verkar nästan som att idioterna och busarna dras till mig haha! Nä men skämt åsido, rasisterna i Helsingborg må gömma sig bra, men då och då dyker det upp ett rötägg här och var som måste yttra sig med sina dumma kommentarer! Då är det skönt att man har tillräckligt mycket befogenheter att slänga ut fanskapet!

Utöver de punkter som diskuterades på mötet igår, sades en sak som man nästan aldrig tänker på. Företaget Entek fick stora eloger, med all rätt. Har ni någon gång tänkt på hur det kommer sig att Helsingborg ser så fint och städat ut på morgonen när man kör till jobbet? Eller de gånger man lämnar stan efter en "helkväll" och hela Helsingborg ser ut som ett slagfält. Tänker ni då någon gång när ni handlar er "bakis-mat" dagen efter, hur städat det ser ut igen?
Det är på grund av Enteks arbetsstyrka. Under småtimmarna, när vi andra sover, är de ute och städar upp allt som vi har stökat ner. Tänk på det nästa gång ni kastar något på marken när det egentligen bara är en meter kvar till nästa papperskorg.
Tycker att det är grymt bra att nedskräpning ska ge påföljder, polisen kan alltså ge böter för detta! Och nej, jag har inte helt plötsligt gått och blivit politiskt aktiv, tycker bara att detta är något man borde tänka på lite oftare.

Idag har jag varit ute och sprungit på löparbanan på Heden, i regn och rusk. Satans kallt alltså! Men det är bara att bita ihop. Utav detta kan det bara komma bra saker. Kanske redan nästa augusti!?
Snart blir det Väla med Niko-piko, ska bara få tummen ur och fixa till mig lite. På fredag får jag ju chansen att fixa till mig på riktigt, Dajana fyller 20 och ska fira det hemma hos sig. Jag har som vanligt inte varit ute på evigheter på grund av ett visst jobb, men nu blir det andra bullar! Party up at D's, woho!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Micki

Håller med! har tänkt på det flera ggr när jag jobbar på morgonen,de är typ uppe redan vid fyra tiden tror jag? :) have fun på fredag babe!Poss!

2008-11-19 @ 17:25:59
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Husbie

Jag slänger ALLTID i papperskorgen! Så jag tar inte åt mig där. hehe

Klart han kommer till Köpenhamn...då hänger jag me daj baby! Lovar!

Puss

2008-11-19 @ 19:20:45
Postat av: dajana

höhö jag slänger bara då jag ej ser papperskorgen i tid :( höhö



gud vad längesen, jag vill vara brunis igen :D



höhö pardeeyy =D

2008-11-19 @ 20:59:50
URL: http://dajanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0