So fresh and so clean!

Idag har jag varit riktigt duktig. Började med att köra Igge till sitt jobb, sen knöt jag på mig löparskorna och sprang några varv i Pålsjöskog, riktigt skönt. När jag kom hem hade jag fortfarande en massa energi kvar, så jag tog Nato och gick på en långpromenix. I mitten av vår promenad (halvägs på stranden) börjar det hagla så mycket att det gjorde ont på mitt stackars huvud. Och Nato tyckte inte heller att det var speciellt kul. Sjukt söt vovve! Han drog tillbaka sina öron jättemycket och la sig nästan ner på marken samtidigt som han ålade sig fram. Vet inte om han trodde att haglet skulle missa honom då. Men sött var det i alla fall!
Och nu har jag nästan precis kommit ur min långa dusch (ca 40 min), ibland måste man faktiskt unna sig en längre dusch. Må tro att jag luktar namnam nu. Känner mig sjukt fräsch, haha! Nu ska jag gå och äta något gott!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Hagla säger du?? Vädret e MYCKE konstigt nu de senaste månaderna.

Hehe, naooow...synd om honom! Måste varit rätt komiskt att se honom sådan.

Puss!

2008-11-20 @ 21:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0