Tick Tack!

Igår när jag kom hem var det som sagt redan uppdukat till mini-kräftskiva. Riktigt gott faktiskt. Jag älskar skaldjur i alla sorter, Igor on the other hand är inte lika mycket "fan", så det passade ju bra att vi tog detta nu då han ändå är i Hamburg! Nästa gång blir det krabba! Dyrt, but oh so good!



Då var det snart dags att gå hem från jobbet igen! Ska bli riktigt skönt att komma ur uniformen och slänga på sig myskläder. Dagen har konstigt nog gått riktigt snabbt ändå. Mycket tack vare min "halv-kollega" som har stått för underhållningen nästan hela dagen med bland annat Elvis och Michael Bolton låtar, haha!



Jag hoppas att vi börjar med Igors kök nästa vecka, jag älskar pyssel! Nu ser allt mest ut som en stor röra. Igor är inte ett stort "fan" av det heller, haha. Skönt att vi iaf är klara med målningen och tapetseringen. Nu ska vi bara bygga en rumsavdelare. Får se om Josip kanske kan snickra ihop något. Igor och jag var på EM möbler för någon dag sedan och såg tusentals rumsavdelare i butiken. Precis i det stuket som vi vill ha. Här är rumsavdelaren och även Igges "kök", hans nya  golv i "köket" och även fondväggen:




Ciao!

Kommentarer
Postat av: ako

Vad fint golvet i köket blev..

2008-11-08 @ 18:58:21
Postat av: Husbie

Nä, jag kan ju hålla med om att jag inte e nått fan av kräftor o krabba. Hellre nån stor saftig stek o lite klyftpotatis med "bärnesås"! Usch som d kurrade i magen när jag skrev detta. =(



Mmm, på fredag så drar vi igång med d. Lr rättare sagt, farsan o Selver drar igång me d. hehe =)

Hoppas d går undan o blir klart snabbt!

Puss puss

2008-11-10 @ 15:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0