Torsdag

Haha, hade nyss ett pinsamt/roligt samtal med en ordningsvakt på jobbet. Han hängde verkligen ut mig inför mina "halvkollegor". Det låg väl lite sanning i det han berättade, men jag är absolut inte den typen som går ut och festar bara för att slåss, haha! Det är dock skönt att man känner en del ordningsvakter i Helsingborg. De ställer verkligen upp och framför allt så har man dem på sin sida om det skulle hända något.

Igår blev det myspys på Mezzo med Julia och Martin. Alltid lika roligt att höra allt nytt skvaller. Det är verkligen sjukt så liten världen är ibland. Det kvittar egentligen vilken stad man är i, det är alltid någon som känner någon som du känner. Hur som helst, att fika är underskattat. Det är så mysigt att bara sitta och dricka kaffe med folk man tycker om.


Har aldrig varit ett 50 cent fan, den delen har Igor skött ganska bra. Men för några dagar sedan hörde jag denna låten, och helt plötsligt är 50 cent ett geni. Spela sönder denna!

Djurisk eller vad?

Och när vi ändå håller på så kommer här nya singeln från Maskinen, Segertåget heter den. De lyckas alltid få till så sjuka beats!

Pumpas ständigt i bilen!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Så gott att du har börjar gilla Fiffty! hehe Sen e den andra låten oxo gooooo.

Puss

2008-11-13 @ 23:22:47
Postat av: Charlotte

Nog lugn fifty är, inte alls biff nääääää ..

2008-11-14 @ 22:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0