Dagen...

Imorse vaknade jag ganska tidigt, jag var dock fortfarande sjukt trött!? I vanliga fall somnar man ju om då, men nej då det gick inte. Mina ögon sa "sov din galning" men min kropp ville upp och studsa. Så det fick bli lite tv-tittande (Rachel Ray, love her) tills husbie vaknade. Lite senare körde jag Igge till jobbet och efter det blev det ett intensivt träningspass på Aktiverum, svettades som en galning. Kunde nästa vrida ur mina träningskläder, haha! Efter en dusch och lite vila försökte Martin och jag bestämma oss vad vi skulle hitta på idag. Riktigt roligt samtal, eller inte, haha!

Jag: - Vad ska vi göra då? Det finns INGET att göra!
Martin: - Men va f'n, vi kan ju gå på bio!
Jag: - Men ÅH, bio, det är ju så j'vla osocialt!
Martin: - Men, va f'n, jag har ändå inte så j'vla mycket att säga!
(förlåt mamma, vi svär inte så mycket egentligen)


Hahaha! Det slutade iaf med att vi stack och åt mat och Martin hade trots allt en hel del att säga, hehe. Och efter lite "youtube:ande" hemma hos mig var det dags att hämta Igge från jobbet igen. Var tog dagen vägen!? *Poff*
Måste bara visa den absolut bästa bilden på Martin när han skulle på maskerad, utklädd till min biologiska bror, haha!

Martin Obama eller vad?

Och på tal om Obama, här är en låt som jag fick syn på idag. En hyllning till Barack Obama när han fortfarande var presidentkandidat. Ett flertal olika kända ansikten dyker upp i videon, bland annat Nicole Scherzinger. IGOR, din favvo!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Mmm, jag får se till att träna me dig oxo. Behöver som sagt få igång min kondition. Dags att börja använda din klocka igen till 2000 m. Ska bli kul att följa din untveckling.

Puss puss

2008-11-11 @ 15:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0