Begär!

Sitter och läser en artikel i tidningen som kommer ut för de anställda på det företaget jag jobbar på. Min kära kollega P-O är med i en stor artikel om hur duktig han var en dag på jobbet då det plötsligt blev ammoniakutsläpp! Det står även att vi andra sköter oss mycket bra, tar faktiskt åt mig lite där, haha. Kunden på det stället jag jobbar på är alltså mycket nöjd! Men mest "cred" till P-O som är sjukt duktig på det han gör! Way to go P-O, you're the man!

Åååh, Kim (fotografen) ringde precis och sa att han var klar med de bilderna som skall skickas till New York sen. Han skulle komma förbi mitt jobb och lämna en cd-skiva med bilderna. Yippie! Har inte sett dem men känner jag Kim rätt så är de sjukt fina! Kanske visar en liten sneak peak sen, hehe.

Kollade bubbelroom.se för några dagar sedan, och jag kan bara säga att det genast började klia i mina fingrar när jag såg de här sjukt fina jeansen för 2799:-:

Tyvärr, måste jag nog "hold my horses" eftersom jag har lovat mig själv att spara in lite pengar så att man kan vara mer generös när juletiden kommer. Finns det kanske en snäll själ som vill vara en snäll tomte? *Blink smiley*

Ciao!




Kommentarer
Postat av: ako

Spar,spar,spar!!!!

2008-10-29 @ 19:37:16
Postat av: Husbie

D får nog bli vid ett annat tillfälle du köper de jeansen. Efter finnanskrisen lr nått...hehehe

Men de var snygga! =)

Puss

2008-11-03 @ 05:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0