DULL!

Jag hatar när vädret är så här trist! Man får verkligen bara lust att resa iväg till något varmt land! Längtar redan tills vi åker till Kroatien igen nästa år. Det är faktiskt inte så många månader kvar, haha. Men innan Kroatien-resan ska jag som sagt i Mars/April resa iväg på en riktigt spännande resa tillsammans med min mamma. Vi skall till ett av världens 7 under! Kommer bli så häftigt. Men jag skriver mer om det senare. Nu måste jag dricka min "protte-drink" och hämta hjärtat från jobbet. Sen blir det mer rensning av lägenheten! WOHO! Can't wait!

Bjuder på lite Makarska-musik. Har spelat sönder denna låten i min bil redan, men den är så sjukt bra! Man vill bara tillbaka när man hör detta! Am I right or am I right Dojjan!?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: dajana

åhhhhhhh spec den låten, den är sååå jävla bra!! fan fan det gör nästan ont i magen när jag tänker på att jag ej vill dit lika länge detta året. MEN minst en vecka ska det bli jävla fifan:D

2008-10-21 @ 16:36:26
Postat av: fia

haje gumman.. hur e de?? de va läääääängesen? gör du?

e allt bra? ska ud med på lördag ??

hallå massa frågor massa undringar ihih.

här e allt bra bra.. kramis

2008-10-21 @ 20:09:15
URL: http://fialovegobbi.blogg.se/
Postat av: dajana

ps är ni med på en fete utgång på lördag?? som sist dvs, soft hela dan, fast vi förbereder oss innan med film och allt ! ;)

2008-10-21 @ 22:23:57
Postat av: Husbie

Hur kan du ha spelat sönder låten på en dag?? Du har väll inte suttit i bilen sååå länge väll? hehehe PusssssAR

2008-10-22 @ 06:01:25
Postat av: Anonym

TYVÄRR SÅ JOBBAR JAG HELA ÄCKLIGA HELGEN!!! aaaahhhhh!!! kanske lika bra eftersom tomten måste ha råd med julklappar =)

2008-10-22 @ 12:11:56
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: dajana

hoho ok det var synd din jäveeeeeeeeel. vi tar igen det ;) fan jag som såg fram emot vår slappe dag, kanske mer än själva utgången?:P

2008-10-22 @ 22:28:24
URL: http://dajanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0