Fääääädiiiig!

Imorse gick vi upp tidigt (Igor och Emily-tidigt) för att börja med målningen. Efter att Igor hade sagt hej då till sitt blåa "pojkrum" och vi hade lagt plast över alla möbler, drog Igors pappa Josip det första cappucino-draget med penseln. Det var mycket dramatiskt och känslosamt för Igor i början men han kom över det sen, haha!
Josip hjälpte oss med nästan all målning idag, och det blev verkligen superfint. Både Igor jag är övernöjda. Känns som att komma in i en helt annan lägenhet, och då har vi bara målat. Fondtapeten är ännu inte uppe och alla småsaker är inte på plats, men när den tiden kommer, får Igor en störtfin lägenhet!

Lite before and after pics:



Ciao!

Kommentarer
Postat av: ako

Jätte,jätte fint tycker jag det är..låt det vita teglet vara som det är nu och måla inte det...

2008-10-31 @ 22:43:42
Postat av: Anonym

2008-10-31 @ 22:48:22
Postat av: dajana

HAHAHAH jag pallar inte ross!

2008-11-01 @ 15:46:43
URL: http://dajanaaa.blogg.se/
Postat av: Husbie

"Kryddarn"!! Känslosamt!? Inte ett dugg...hehe

Jag visste att d skulle bli fint. Men jag måste säga att d blev till o med bättre än vad jag trode!

Puss

2008-11-03 @ 06:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0