Falskt alarm!

Imorse vaknade jag av ett sms från Igor som löd:

"Gissa vem som ska bo på Radisson SAS!? Just det, Portugals landslag! Kolla på Aftonbladet när Ronaldo går in på hotellet! puss."

Tror ni jag klädde på mig snabbare än snabbast för att ta mig till närmsta data!? Tror ni jag sket i att borsta tänderna, tror ni jag satte min tröja bak-å-fram!?? Ja!!
Men till vilken nytta? När jag kollade Aftonbladet fick jag se ett klipp på Ronaldo när han anländer till Sverige för att sedan ta sig till Radisson SAS i SOLNA!!!
Igor, mitt hjärta, vi bor på Radisson SAS i STOCKHOLM!!!
Åh, jag som redan hade börjat måla upp massa bilder i mitt huvud. *Ronaldo knackar på vår dörr och frågar om vi är klara för att gå ner till frukostbuffén, och sen ringer han tills sin limo-driver så att han hämtar oss och kör oss till NK.*
Hahaha, eller inte! Vadå, drömma går ju! And there goes my dream! Dumma Igor!

Nåväl, jag får väl försöka ta mig tilbaka till det sanna verkligheten då. Om ett tag i alla fall, ska bara låtsas ett litet tag till, hehe. Nä, men jag är faktiskt riktigt glad idag ändå för om några timmar sitter jag och min inte-så-jättekända-fotbollsspelare Igor på flyget till el Stockholmo! Och här sitter jag och ödslar tid när jag inte ens har hunnit packa! Ok, got to go!

Slänger in två bilder från gårdagens Espresso House - fika:





Kommentarer
Postat av: ako

Är det choklad i muggen igen??!! Nej, bara skojar..

Ha det nu så jätte trevligt i Stockholm..

2008-10-10 @ 12:37:39
Postat av: my

jag smsade faktsikt i fredags, men ni kanske inte fatta att de va jag haha :P

2008-10-12 @ 19:12:46
URL: http://mittnamnemy.blogg.se/
Postat av: Husbie

Men va fan...ligger inte Solna i sthlm lr??

2008-10-13 @ 18:05:11
Postat av: em

det hör till sthlms kommun, men det är knappast stockholm city! =)

2008-10-13 @ 19:41:37
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera TACK! :D vill se bilder :D

2008-10-13 @ 21:27:30
Postat av: Charlotte

ojj det dära sista var från mig by d way :D

2008-10-14 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0