It's back!

I lördags hade Renato (Igors barndomsvän) födelsedagsfest. Det var mycket trevligt, fullt med trevligt folk, de flesta jobbar på ICA-lagret precis som Renato själv gör. Men bäst av allt var att det fanns Rosé vin! Yummi! Dock mega-minus till att jag inte fick kränga i mig en stor bit smörgåstårta som Igors mamma hade gjort till Renato. Buhu!

Efter festen skulle vi egentligen till Cardinal som vanligt, men tyvärr var det några som inte lyckades ta sig in pga åldern, men det gjorde absolut inget alls! Alla bestämde sig istället för att (tro det eller ej) gå och "kicka" på The Tivoli, for good times sake. Nikolina och Dajana skulle ju också dit. "The more the merrier". Musiken var kanske inte den bästa, men kvällen blev riktigt bra ändå trots en skadad läpp och trots människor som inte kan skilja på "ditt och mitt", haha.
Utvecklar inte detta mer dock, här är lite bilder istället:




Jag-Renato och han syster-Igge och jag-Afrodita och Andy-Igor "den duktiga" röker vattenpipa, fy skäms-Jag med nya frillan.
Nikolina jag och Igor-Två underbara människor, love very much-två nördar som leker sura-Någon tuffing och Dojjan-Fråga mig inte vad som sker-Stranden ligger ditåt!





Ciao!


Kommentarer
Postat av: Husbie

Barndomsvän?? d var lite att ta i...hehe Vi lärde känna varann när jag typ flytta till HBG. D var ju iof för några år sedan. Aja...kan nog säga d ändå. hehehe

D var ju inte direkt musik från "the good old day´s" om man säger så. Till o med Cardan har bättre musik nu!

Puss

2008-10-08 @ 05:55:27
Postat av: nikko

haaha stranden ligger ditåt!! hahaha :D

2008-10-08 @ 08:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0