Kustbevakarna & SSRS

Sitter ofta och kollar på Kustbevakarna på morgonen när det går i repris. Ett bra tv-program som innehåller riktigt mycket underhållning. Speciellt när "bratten" Nils Sandström alltid förstör sitt backslick när han ska gripa någon, haha. Men senast jag kollade på SSRS såg jag någon som jag verkligen kände igen. En av personerna i besättningen såg väldigt mycket ut som Zara Zetterquist. Hon var ju skådespelerska i tv serien Tre Kronor som man följde maniskt! Och efter lite "googling" fick jag reda på att det faktiskt var hon. Dock i en helt annan skepnad. Uniform och pistol, mhm, Zara har minsan skaffat sig lite ponuds, haha!
 Någon mer än jag som minns henne? Kan tänka mig att alla finniga småkillar (som inte längre är så finniga och små) vet exakt vem hon är. Igor? Haha!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Husbie

Klart jag vet vem d e! Hallo...alla har väll sett Tre Kronor. hehe

Puss

2008-10-25 @ 08:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0