Roomservice

Igår när jag hade slutat jobba skulle jag hämta Igor på hans parkering. Jag hade ju inte använt min SVEA mössa än, och jag använder sällan mössor överhuvudtaget, så jag tänkte att det hade passat sig bra i och med att det var så kallt ute igår. När jag kom dit fick jag syn på något riktigt roligt! Tror ni inte han har en likadan mössa på sig? Haha, snacka om att passa ihop. Fast vi såg nog mest ut som två nördar i bilen.


Senare på kvällen blev jag riktigt trött, hade trots allt jobbat sen 06.00 på morgonen till 19.00 på kvällen! 13 timmar blir det, för er som inte är så vassa på snabbmatte. Anyhow, vi bestämde oss i alla fall att sätta på Bad Boys 2 som man aldrig kan få nog av. Dock hann jag bara se 20 minuter innan jag slocknade brevid Igge. Och sen började underhållningen för Igor vill jag lova!
Jag gick och la mig i sängen istället efter ett tag och Igor fortsatte kolla på filmen. Mitt i min djupaste sömn hade jag tydligen bara rest mig upp i sängen och börjat prata med Igor. Detta hade jag sagt:

(jag) - Ja, men vi gör det!
(Igor) - Va!?
(jag) - Jo, men vi gör så!
(Igor viker sig av skratt) - Vad är det vi ska göra???
(jag vänder mig och somnar in igen)

Jag har verkligen inget minne av detta, men jag kan tänka mig vad det handlar om. Vi har ju pratat så mycket om hur Igors lägenhet ska se ut nu på sistone att det är det enda jag tänker på och förmodligen också drömmer om. Antar att jag drömde om något stort beslut. Haha, så skumt!
När Igor hade kollat klart på filmen gick han också och la sig. Vad jag gjorde sedan i sömnen är dock inget jag delar med mig av, men Igor skrattade i alla fall så han höll på att kissa på sig!

Idag har vi rivit ut hela Igors kök. Det gick faktiskt ganska snabbt i och med att alla hjälpte till samt att Igors kök inte är det största. Det kommer verkligen bli kalas-snyggt när det är klart. Nu måste vi bara bestämma oss om vilken färg köket ska ha. Jag vill ju gärna ha ett ljusare kök med svarta detaljer, svart kakel och bänkskiva and so on. Igor vill å andra sidan ha ett halt svart kök. Men känner jag oss så får jag nog min vilja igenom, hehe.

Jag var dock tvungen att gå till jobbet när vi höll på med det sista av rivningen. Hade mycket hellre stannat kvar och hjälpt till. Ska bli kul att se det "halvfärdiga" resultatet när jag kommer hem igen.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: dajana

jag vill ha eter bilden jag fattar nada tyyyyyyyyyyyyyyyyyp!

2008-10-20 @ 20:07:35
Postat av: Nikko

hahahah ooooooomg du e stöööörd ja hade blivit rädd för dig duude om du gjort så mot mig :D stackars igge; hahaha.

2008-10-20 @ 23:06:12
Postat av: Husbie

Nördar!?? Va snackar du om...? Jag gillade min mössa iaf. hehehe =)

Skumt var bara förnamnet...hehe Blev lite rädd först, men sen när du la dig igen så vek jag mig på mitten. Haha =)



Skönt att d mesta är väck från köket, iaf av de gammla grejjerna. Nu kan d bara bli bättre...=)

Puss puss på dig babe!

2008-10-21 @ 05:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0