Stockholm

Gud vad tiden går snabbt, denna veckan har verkligen bara blåst bort. Det har redan gått en vecka sedan Igge och jag var Stockholm. Vad kan jag säga? Finns det något bättre än att åka iväg en helg med någon man tycker om så mycket till en underbar stad som Stockholm? Det skulle väl kanske vara att man tog med sig samma person men istället åkte utomlands till ett land med behagligare klimat än i Sverige.


Helgen i vår huvudstad blev väldigt lyckad, trots att Ronaldo inte bodde på vårt hotell. Däremot var det massa andra sportfånar som hade checkat in. En av dem var såklart min Igge-pigge, men även Roland Nilsson, för er som kan något om fotboll. De andra namnen som Igor rabblade under vår helg kommer jag inte ihåg och jag lägger heller inte ner så mycket energi på att komma ihåg deras namn. Fotboll och jag är kanske inte den bästa "kombon". Dock ett undantag när det gäller fotboll och det gäller endast när Ronaldo spelar. Jag kan fortfarande inte smälta att han faktiskt stod där, helt levande och dösnygg! Betedde mig säkerligen som en liten tolvåring när han sprang in på planen för att värma upp. Jag tror till och med mitt läte var "iiiiiiiiiihhhhh", haha! Fick dock inte lov att börja gråta för det hade varit jättepinsamt enligt Igor.



(Yummi)


Det bästa med Stockholm måste nog ändå vara shoppingen. Jag tänker helt och hållet skita i alla människor som bor i Stockholm, kommer från Stockholm, flyttat till Stockholm, ser sig själva som stockholmare trots hbg-blodet, som anser att NK inte är så märkvärdigt. NK är märkvärdigt, för mig i alla fall. Jag har turen/oturen att bo i Helsingborg, vi har bara Väla och Kullagatan damn it! Och hur ofta är man i Stockholm egentligen? NK är vackert, därför måste man även ha det på bild!


Detta fick jag med mig från helgen i Stockholm:

En ny sminkväska och nytt smink från Make Up Store

Ett par Converse från Footlocker. Mega-implus-köp eftersom jag hade ont i mina fötter av klackarna.

Ett par Tommy Hilfiger jeans

Ett par nya boots från Bianco

Två klänningar och en bolero från Jane Norman

En mössa från SVEA





Igor handlade desto dyrare och fick mindre saker för pengarna. Nämligen, ett par Paul Smith skor, ett par Dsquared jeans och en Hugo Boss tröja. En outfit för ca 8 lax, haha. Vi räknade ut att vi sammanlagt hade spenderat ca 20,000 tillsammans den helgen. Smakar det så kostar det. 

Något roligt:  jag satt och testade mina nya Converse på Footlocker, satte sig plötsligt den här snubben sig brevid mig:


Och för er som inte har en aning om vem han är kan jag upplysa er om att det är Börje Salming. Här kan ni läsa mer om honom: http://members.tripod.com/tre_kronor/salming.htm Kanske mer känd så här, haha:


Det var i alla fall en underbar helg på ett jättefint och lyxigt hotell. Det är så skönt att få leva någon annan rik jävels liv ibland, haha. Nu är det tillbaka till verkligheten igen tyvärr. Kommer nog inte ha så mycket liv de kommande månaderna i och med att julen närmar sig med stormsteg. Det blir endast jobb och träning för min del, och renovering av Igges lägenhet. Jag har dock en mycket spännande resa att se fram emot om några månader. Men det är en helt annan historia som jag berättar mer om snart!

Nu måste jag återgå till mina Cedevita-vitamin-tabletter, Haha!



Här är lite random bilder från Stockholm:










Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

HAHAHAHA förlåt men jag skrattade jättemkt när jag såg bilden på Igor i morgonrocken! Vet inte varför haha!;P Men fan vad mysigt ni hade det gumman! RONALDOOOOO ASS! Mhm:P Puuusss

2008-10-17 @ 21:57:29
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Dajana

hahaha jag håller med ovanstående kommentar! hahahah jag kunde ej sluta skratta när jag såg bilden på honom i morgonrocken! hahahahaha vafaaaaaan han ser ut som en tolvårig pojk :P nååw



åhh åt ni på böfhus?? fan vad gott!! det var värsta kön när vi skulle äta, så det blev aldrig av :/

2008-10-18 @ 13:43:43
URL: http://dajanaaa.blogg.se/
Postat av: husbie

D var verkligen en underbar helg baby! Next tripp, Köbenhavn!! hehe =)

Sluta!! Du tänkte väll inte börja gråta när han kom in på planen!? Lr?? heheehe

Puss

2008-10-19 @ 16:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0