Studio-E

För er som undrar var blogg-inlägget om Stockholm tog vägen kan jag meddela att det kommer, jag lovar och svär, kan till och med slänga in ett litet WALLA på det!

Men först:
Igår var jag nere på Studio-E, hos Kim för en ny plåtning till ett jobb han hade fått. Jobbet är lite invecklat att förklara, men det är till ett företag som förser Studio-E med nya och grymma kameror så att Kim och company kan göra ett bra jobb!
Hur som helst, Kim skulle testa en av de här nya kamerorna och samtidigt göra en kalender till företaget med deras utrustning. Till exempel ville han att deras lampa som man använder vid en plåtning skulle hänga ovanför mitt huvud som att jag fick en briljant idé (tro mig det händer inte ofta.) Ett annat foto skulle jag ha ljusförstärkare på händerna så att de ser ut som att jag istället har förstärkare som händer.
Som sagt, lite invecklat men det blir lättare att förstå när bilderna är helt klara. Kommer se jättehäftigt ut med cool bakgrund och händer som kastar ut massa ljus. Kim är sjukt duktig på "ovanliga" bilder. Kolla bara här:
http://www.studio-e.se/Portfolio.htm. Där hittar ni Kims portfolio och även Rickard som jag har jobbat med förut. Tror till och med det ligger en liten bild på mig i hans portfolio, hihi.
Anywho, Fick med mig alla bilder från gårdagens plåtning. Helt orörda och helt oretuscherade. Här är några:







Som vanligt när jag plåtas i studion får jag INTE lov att le. Vilket är det jag gör mest och bäst, haha. Menmen, Kim berättade att när riktiga modeller plåtas brukar det bli ca 1 bra bild av 36. Well Kim, jag hoppas du fick 1 av 552 eller vad det var, haha!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nikko

FAN va snygg DU ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-15 @ 17:50:46
Postat av: dajana

älskar den när du slänger påsarna eller vafan det e höhöh

och jalla med sthlm inlägget.

en bild på varje plagg tack!

2008-10-15 @ 20:07:03
URL: http://dajanaaa.blogg.se/
Postat av: Husbie

Aja...nu ska du inte vara så blygsam! Där e fler bättre än sämre bilder. Du e ju MODEL baby, d har jag ju alltid sagt lr hur??

Puss!

2008-10-16 @ 19:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0