Tossigt värre!

Jag har helt plötsligt gått i en "inrednings-trans", när jag tittar på de fula vita väggarna på jobbet får jag bara lust att tapetsera dem. Och mer än hälften av de sidorna jag har varit inne på idag har bara handlat om hem och hus! Jag har till och med varit inne på "Sköna hem" som det bara skriker "tantvarning" om! Haha, men allt mitt letande och all min "forskning" om inredning kommer löna sig till slut. Jag vill ju bara att det ska bli superfint i Igors lägenhet!
Nästa vecka eller nästa vecka igen, börjar vi måla om hela lägenheten. Nästan hela lägenheten i alla fall, en av väggarna kommer att bli en sjukt fint fondvägg. Färgen vi valde att ha på väggarna är snarlik en cappucinofärg but not quite. Fondtapeten matchar i alla fall färgen perfekt och den kommer från ett märke som heter Midbec, på www.midbec.se har de sjukt fina tapeter. Vi valde en som heter Flair, finns dock inte på internet. Det är denna tapeten fast i ljusbrunt och blommorna är inte turkosa:

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Amajla

haha blommiga tapeter? Girlpower här :) ska bli kul o se när lyan blir klar :D

2008-10-26 @ 18:11:24
URL: http://amajlaa.blogg.se/
Postat av: ako

Tror det blir fint..Sköna hem och Allt i hemmet är inte alls tant varning..Om du kommer ihåg din officer "Schölin" från lumpen läste också inrednings tidningar när han skulle fixe sin lya i Karlskona och Uppsala..Yes.Yes..

2008-10-26 @ 18:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0