Very soon!

Hello happy people!
Underbar dag eller hur!? Jag vaknade med värsta energin idag, lite på grund av att mitt hjärta och jag firar 13 månader idag men också för att jag nu äntligen börjar se lite resultat av min träning. Försöker ju inte gå ner i vikt eller något sådant, dock äta bättre och skapa mig en finare kropp. Men idag visade till och med vågen mig roliga resultat och även mina gömda magmuskler börjar skymta, haha! Detta motiverar såklart bara ännu mer att fortsätta med träningen och den nyttiga maten!
Ska snart till Aktiverum och svettas lite sen ska jag hämta Igge-pigge från jobbet. Efter det ska vi gå en sväng i stan och fixa lite småsaker inför resan till Stockholm på fredag och även gå in i en resebutik och kolla lite resor i vinter sen blir det nog hem till Laröd och en långpromenix med Nato.
Vi vill så gärna åka någonstans i vinter när det är som kallast i tråk-Sverige. Bara någon vecka eller så. Det blir såklart Kroatien i sommar igen, men det är en helt annan känsla att åka väg när det regn och rusk här. Igår kollade vi lite olika resor på internet och fastnade riktigt mycket för Maldiverna. Maldivernas närmsta granne är ju även mitt födelseland, Sri lanka. Så här underbart är det i Maldiverna:



Jag längtar riktigt mycket till på fredag nu. Det har gått så snabbt sen jag gav Igor hans födelsedagspresent till NU. Igge och jag ska som sagt till huvudstaden, bo i lyx och länsa Nordiska Kompaniet på fina kläder. Det är dock inte bästa! Det bästa är att jag kommer få se Ronadlo svettas på Råsunda i VM kvalet, haha!
Vad var det du sa Igor!? "Äsch, han kommer ändå inte få spela eftersom han är skadad." Och vad var det jag sa!? "Ja, men han kommer vara frisk tills vi ska se honom, haha!" Skönt att jag hade rätt för en gångs skull när det gäller fotboll.
 


Och på tal om fotboll, ni killar brukar ju alltid klaga på oss tjejer om att vi har så satans många par skor. "Du kan ju inte ha på dig alla samtidigt ändå" eller "Man behöver mer än två par skor." Jag tror jag har hittat en som tycker helt tvärtom, åtminstone när det gäller fotbollsskor! Ingen mindre än min kära fästman. Take a looksy:

Oh my God, säger jag och Janice bara!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

hahah han är en TJEJ när det gäller fotbolls skor!

2008-10-09 @ 17:16:44
Postat av: Husbie

D blev ju lite som vi trode tyvärr...13.000:- för en resa till ett varmt land!!! Liiiite väl mycke pengar kan jag tycka =( Men men, nån gång tar vi väll en sådan resa o stannar hemma under sommaren. Lr??



Se Ronaldo svettas?? Tror du verkligen d?? Inte i den här kylan vi har i Sverige iaf. HAHA!



Jajajaja, jävla tjat kring fotbollsskorna...använder ju inte ens hälften av de. hehe Så jag ska försöka göra mig av me de jag inte använder på något sätt.

Nån som läser denna bloggen kanske får upp ögonen?? Man vet aldrig...peppar peppar...hehehe

Puss

2008-10-10 @ 06:01:33
Postat av: dajana

hahahaJAAAAAAAAA FAN.

jag kommer aldrig glömma första gången jag gick in i hans garderob. omg min min är likadan än idag!! haha

sälj de på tradera vettja ;)

2008-10-10 @ 11:22:39
URL: http://dajanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0