Wake up call!

Imorgon blir det äntligen målning. Yippie! Eller ja, Igors pappa ska måla och tapetsera. Igor själv har tyvärr tummen mitt i handen, så det blir se och lär för honom, hehe! Och på söndag hinner vi kanske sätta dit det fina gråa "klinker"-golvet. Sen är det ju bara köket kvar som ska in. Jag längtar efter att få se det färdiga resultatet!!

Idag köpte jag en liten födelsedagspresent till Niko-piko-päron-pung, hihi. Det är tur att jag lägger saker på minnet annars hade jag aldrig någonsin vetat vad jag skulle köpa till folk. Och Dojjan du vet vad vi har sagt! Detsamma gäller även Niko när vi snackar Dojjan! Haha!


För er som följer alla Heroes avsnitt kommer här Claire-bear i en annan skepnad:


Och denna låten till Svenska Spels nya reklam, måste ju ändå bara vara den sötaste!:

Nu ska jag äta något nyttigt sen måste jag hämta boobiboo från jobbet.



Ciao!

Kommentarer
Postat av: ako

Det är faktiskt Shirley Tempel som sjunger..Barn skådis från Usa för länge sedan!!!!

2008-10-30 @ 23:06:22
Postat av: Anonym

2008-10-30 @ 23:12:26
Postat av: Micki

hahaha näää vad hon skämmer ut sig!!Hon som är så söt...claire då.

2008-10-30 @ 23:24:09
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Husbie

Nja...d var ju inte d bästa man har hört, om man säger så...hehe

Puss

2008-11-03 @ 05:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0