Alla fyller år!

Ja, just nu känns det som att alla fyller år på en och samma gång. I lördags fyllde ju min älskling år och idag fyller hans mamma år. Sretan rodendan moja svekrva (grattis på födelsedagen svärmor)!!!
Igor, Nikolina och jag grattade henne redan kl 00.00 (fast jag var dock först med att skicka sms,haha). Hon fick en jättefin mixer från OBH nordica av Niko och av Igor fick hon ett presentkort så att hon kan gå och köpa sig ett par riktigt dyra skor, hehe. Av mig fick hon en svart väska som hon önskade sig och även ett armband.
Man ska väl egentligen inte tala om en kvinnas ålder, men nästa år fyller Sanna 45 år och Igor fyller dessutom 25 år, snacka om att det blir stor fest då!


På tisdag fyller jag 22 år. Men det känns som att jag fyller år nästa lördag för då har Igor planerat något till mig. Så jag går och väntar ivrigt på att det ska bli lördag! Någon som faktiskt fyller år nästa lördag är MickiBUS! Då fyller hon 23, gammal kärring, haha! Känns som att det blir mycket fest den kommande framtiden!


På tisdag är det till och med lite extra speciellt i och med att det inte bara är min födelsedag. Nixpix, det är extra speciellt eftersom det för exakt ett år sedan var den dagen då Igor och jag blev ett par! Känns verkligen som att det bara har gått några månader. Tiden har gått så sjukt snabbt. Känns inte som att det var längesen vi stod på dansgolvet på Cardinal och dansade tillsammans till David Guetta, haha. Jag älskar mitt förhållande! Jag är nog faktiskt kär i mitt förhållande! Men mest av allt är jag kär i Igor!

Nu måste jag tyvärr gå och göra viktiga saker!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: ako

Då är hon ju lika gammal (ung) som Carola som också fyller 44 år..

2008-09-06 @ 22:39:59
Postat av: Husbie

Ohh, jag skulle inte snackat upp d sååå mycket. " D e ingen big deal" hehe D blir ju inte d jag egentligen ville göra efterssom du jobbar...men jag ska försöka fixa till d med något annat.

Puss puss

2008-09-07 @ 11:49:50
Postat av: Micki

Yeaaaj 23 år oh maj gad liksom! Haha...men lönt att du ska firas på min dag. Hallåå!! :) Men grattis grattis i förskott ändå hihi.Puss puss!

2008-09-07 @ 14:24:43
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: nikko

awe, så gulligt ;D haha

2008-09-07 @ 15:28:08
Postat av: dajana

GRATTTTTTTTTTTISSSSSSSSSSSSSS MADDERFAKKER :D:D:D

2008-09-09 @ 11:40:12
URL: http://dajanaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

TAAAAACK min lilla alban! =)

2008-09-09 @ 13:24:18
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0