Att kräkas eller inte kräkas, det är frågan!



Idag hade jag mitt första pass med min personliga tränare Annika Johnsson. Boy oh boy, jag är helt slutkörd. Det kändes som att man var tillbaka i lumpen igen. Fast den stora skillnaden var att Annika var mycket trevligare än något befäl i lumpen. Men hon var dock hårdare än vårt hårdaste befäl Sergeant Björklund (hör soundtracket till "Hajen.")
Usch, jag får rysningar i kroppen varje gång jag hör hans namn. Kan nästan fortfarande höra hans skrikande "KOLLBERG, ÖKA!!!" Haha, och så fick man lite av hans spott i ansiktet eftersom han var tvuungen att stå en centimeter framför mig och skrika. Yummi!
Måste säga att dagens pass var det bästa träningspasset jag någonsin genomgått, även fast jag ville spy ca 3 gånger under en timmes tid. Min "PT" är så otroligt duktig och hon visade mig precis allt jag behöver för att bli starkast i världen! Ja, och för er som inte fattar så är nu Annika min nya förebild. Tyvärr Rihanna, du har blivit lite för "disturbed".
När jag kom hem från träningen var jag så slut att jag däckade på mammas säng med benen utanför och med väskan på ryggen i nästan samma stuk som den här söta isbjörnen. Så olika men ack så lika!
Imorgon måste jag börja skriva mat-dagbok i en vecka. Tidpunkter, extakt antal köttbullar, exakt mängd pasta och ja, ni förstår. Detta ska jag sedan ge till Annika som kommer att granska det och ändra mina matvanor. Antar att detta är min sista dag i friheten nu då, no more chippy to the dippy! Nä, men det känns faktiskt bra med en nystart, leva lite sundare och få ett starkt hjärta som klarar av precis allt!
Jepp, jag tror till och med att jag ser en liten "beach-2009-award" med mitt namn på! Emily Mcbiffin var namnet!


Johnsson
V.S
Björklund

Måste även påpeka att jag var skiträdd när jag tog detta fotot på sergeanten, såg ut som att han ville döda mig först men sedan fick jag till och med ett litet leende. Där ser man, hård på ytan men absolut en liten linslus!

Jag tror att jag måste gå och äta lite smärtstillande nu. Träningsvärken börjar sätta igång och den är inte nådig vill jag lova. Sen bär det av till Igges crib. Bara en sak till, vad hände med världens undergång? Skulle det inte hända typ idag? Well, I'm still here, are you!? Haha, folk tror på så mycket trams nu för tiden. Det var ett experiment folk, inte ett terrordåd för att förinta världen!

Bjussar på lite bilder från lumpen. Lite sugen på vapen igen känner jag:



Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

du är DUKTIG kvinna ;D very good

2008-09-12 @ 00:54:30
Postat av: Husbie

Ohh, fan va gott...nu har du fått nån som KAN styra o ställa på gymmet. Men d tror jag e bara bra. Nu börjar hårdträningen o d kommer bli fantastiskta resultat, d vill jag lova. ;o)

Pussar

2008-09-12 @ 05:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0