B DAY and THE day!

Så var dagen kommen då jag fyller hela 22 år. Och nej, jag har faktiskt ingen ångest över min ålder än så länge, haha. Har fått jätte fina presenter redan. Fick de några minuter efter 00.00 slaget igår av min älskade pojkvän. Men roligheterna tar aldrig slut verkar det som. Fick fina sakar av mammsen och pappsen också.
Känner att jag har alldeles för bråttom nu för att blogga tyvärr men jag var tvungen att hinna med några snabba rader iaf!
Ikväll blir det mer firande och smörgåstårta, haha! YIPPIE!
Måste klämma in en GRATTIS till Najda, www.sweetladysoul.blogg.se som också fyller år idag och som även gifte sg förra veckan. GRATTIS! Och Grattis till min "gudmor" Veronica Sjöland som också fyller år.

Men mest av allt GRATTIS till DIG och MIG baby! För idag har vi varit tillsammans i 1 år!!!!!!!!

Updaterar lite senare om vad jag har fått och vad som händer.

Tack alla för alla fina sms och alla fina samtal!!

LOVE YOU ALL!!!




Puss och Ciao!


Kommentarer
Postat av: Husbie

Grattis ännu en gång baby!!! (till oss båda, men mest till daj) hehehe

Pussar!!!

2008-09-09 @ 13:19:51
Postat av: nikko

aaaaaawe, grattis till dig å grattis till ER! ;D <3

2008-09-09 @ 13:41:49
Postat av: Micki

men va fan GRATTIS IGEN!!! Hihihiiii :D:D call you laatooor! Pusss

2008-09-09 @ 15:29:19
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: charlotte

Måste säga igen att Paco är på väg.. GRATTIS

2008-09-09 @ 20:01:11
Postat av: Tanja

GRATTIS först till dig och sen till dig och igor :D

2008-09-09 @ 20:30:21
URL: http://tanjalukic.blogspot.com
Postat av: dajana

HAHAHAH din banan!!! låt inte mig börja :O

oh no u didnt :@

2008-09-10 @ 11:13:53
URL: http://dajanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0