Hönsagård!

Idag:
Vaknat sent
Varit på väla
Glömt att köpa det viktigaste men kom hem med en keps
Varit hemma hos Nikolinas "kumo" (gudmor), firat hennes födelsedag. Grattis!
Kollat på den "amerikanska pajen" tilsammans med cirkus 10 andra tjejer. Giggle giggle!
Åkt till jobbet för att slava hela natten, medans normala människor får sova! Suck!

MEN, detta fick mig att skratta ordentligt idag:



Dajana har fått körkort, och helt ärligt, det går INTE att se snygg ut på den bilden. Det är nu bevisat! Haha!

Och dagens "goda gärning" går idag till ingen mindre än MIG. Eftersom jag pantar burkar och skänker pengarna, som jag egentligen kunde köpt Hubba-Bubba för, till "Kooperation utan gränser". No, it aint much. Men ni vet vad de säger, "många bäckar små..."


Yeeey!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: nikko

hahah hon är ändå liiiiiiite het?? det är vi alla, tycker vi innerst inne ;) HHAHAAH nooooooot =)

2008-09-11 @ 00:27:04
Postat av: dajana

O M G !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag orkar ej :O

2008-09-11 @ 10:15:31
URL: http://dajanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0