Ja, jag ska uppdatera!

Först av allt måste jag bara säga WOW!
Att en liten människa kan utvecklas så snabbt och bli så stor. Jaja, jag vet att Igor sitter där hemma och säger till sig själv "vadå han är inte stor, vad snackar du om!?", blablabla. Men det är stort för MIG i alla fall när man får syn på, vad man trodde var en liten knatte fortfarande. Martin Olsson är det jag pratar om. Killen är född 1988 och redan stjärna i det engelska laget Blackburn Rovers!
Hur är det möjligt!? För några år sedan sprang han ju runt på min skola och busade med sin tvillingbror och alla andra knattar. Hans bror Marcus spelar för övrigt i Halmstads BK som är i Allsvenskan. Jag blir så glad att se människor med talang!

Detta fick jag syn på nyss, när jag av misstag hamnade på fotbollskanalen.se's hemsida:





 Så här skriver de om honom:

"Svenskdoldisen i Blackburn Rovers - Martin Olsson - spelar från start mot Everton i ligacupen. Han tackar för Paul Inces förtroende direkt och efter bara tio minuter finns namnet i målprotokollet, matchens hittills enda."'

Här är bröderna:

Martin

Marcus


Lika som bär? Jepp, jag har då aldrig lyckats fatta skillnaden!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Husbie

Hahahaha....d var precis d jag tänkte oxo! hehehe =)

"Stjärna" var liiiiiite att ta i! Men men...coolt att spela för Blackburn ändå. =)

2008-09-25 @ 06:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0