Mr biceps!

Utan att låta gnällig vill jag bara meddela hela världen om att jag har ont i exakt varenda liten muskel i hela kroppen idag! Min mat-dagbok är nu igång, och jag vet att min tränare sa att jag skulle äta som jag har gjort alla andra veckor. Trots att jag gärna vill göra det så vill man ju ändå verka duktig på pappret. Så helt plötsligt är jag jättenyttig. Får väl kanske slänga i mig en kaka då och då så att det verkar mer trovärdigt, haha.

Igår var det ju den 11 september, dagen alla fruktar. Varför måste något dåligt alltid hända den dagen!? 9/11, Anna Lindh och igår dog en av mammas kollega i cancer. Det var verkligen helt overkligt och oväntat. För några veckor sedan stod vi ju på Väla och pratade med henne och nu helt plötsligt finns hon inte mer. Så synd och så hemskt. Hon har en son, Kenny och hans pappa dog för några år sedan också. Så nu har han varken mamma eller pappa. Kan inte ens tänka mig in i hans situation. Hur klarar man sig utan en mamma och en pappa!?

Idag har jag inte gjort något speciellt alls. Har varit en ganska tråkigt dag rätt ut sagt. Har bara jobbat och ätit känns det som. Igor å andra sidan har varit jätteaktiv idag, har knappt hunnit prata med honom alls idag. Han har varit och klippt sig och solat och gjort "hemliga ärenden" som jag absolut inte får lov att höra något om förens imorgon. Hm, undra vad det kan vara?Just nu är han är på firmafest på Sundspärlan och använder sina drinkbiljetter flitigt. Hann tala med honom i några sekunder och då ebrättade han bara hur missnöjd han var med sitt hår. Så farligt kan det väl inte vara? Tänk om han hade haft Adrian Greniers (från tv-serien Entourage) ruffs till hår, eller kanske Leonadro Di Caprios backslick:


Haha, fint va!?

Och här är jag med Rihannas frilla:


Gå in på http://kandisfrissan.veckorevyn.com/ och kolla om ni passar i någon kändis frisyr. Himla bra tidsfördiv om inget annat. Nu ska jag gå och äta ett äpple.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: ako

Igor ser jätte cool ut i dom frisyrerna..Tycker han passar i det mesta..Du med..Dock inte sne lugg!!

2008-09-12 @ 20:19:28
Postat av: nikko

du passa ju visst i den frillan ;D Skitfint!! du måste fixa min bild sådär så den ser "trovärdig" ut.. kan nt bestämma mig :D HAHA

2008-09-13 @ 16:26:56
Postat av: marija

HAHAHAHA den första bilden på igge är så jävla braaaaaaaaaaaaa!!! förresten dt e dajje <.:D

2008-09-13 @ 22:50:24
URL: http://tuttiifruttii.blogg.se/
Postat av: Husbie

Haha, jaså var d detta du mendade. hehe Entourage-frillan ser ju lite annorlunda ut måste jag säga o Di Caprio frissan e inte riktigt JAG, om man säger så. hehe =)

Du däremot passar ju SKITBRA i Rihannas frissa, frågan är om du skulle vågat klippa dig så nån gång??

Ringer dig snart...PUSSAR

2008-09-15 @ 14:39:49
Postat av: charlotte

haha den första frillan på din man är verkligen inget man skojar om..



uppdatera tack :D

2008-09-16 @ 23:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0