P7

Har glömt att berätta att jag nu äntligen har hämtat ut min utrustning till insatsstyrkan. Fick verkligen flashbacks ner jag satte på mig uniformen. Det till och med luktade lumpen om kläderna, typ skog, blod, svett och tårar. Måste verkligen ta en bild när jag har på mig gasmasken, den är sjukt het!
Så nästa månad  bär det av till Revingehed för förnyelse av skyddsvaktbeviset samt uthämtning av min "fete-gun" Mr AK4 och även vapenutbildning som jag tyvärr måste gå igenom igen!



En del av min utrustning:


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Jävligt mycke grejjer tycker jag. Ska du verkligen orka bära allt d där?? Jobbigt...hehe =)

Puss

2008-09-25 @ 06:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0