Property of Igor and the infamous Julia!

Det slår aldrig fel, en utekväll med Julia blir helt enkelt bara bäst! Jag finner nästan inga ord för det. Jag vet inte vad det är som gör att vi två passar så bra ihop! Jag har självklart sjukt kul med mina andra kompisar också, vet inte hur jag skulle klarat mig utan er, men ni vet den där extra känslan man bara har för väldigt få människor. Det känns nästan som att man delar en och samma själ. Man avslutar varandras meningar och delar extakt samma åsikter om nästan allt. Det gör man inte med alla. Det finns två speciella människor i mitt liv som jag känner så för, den ena är min alldeles egna Igor och den andra är Julia.

I lördags var Julia och jag som sagt ute och röjde på stan. Innan dess hade vi förfest hemma hos henne, en förfest med två inbjudna, Julia och jag. Precis som the good old days, dock i en mycket uppdaterad lägenhet, haha. Vi exprimenterade med att göra olika drinkar i mixern, kan ju säga att vissa blev godare än andra, haha. Vi har dock lätt uppfunnit en ny drink som slår alla drinkar. Måste nog till och med fixa ett namn på drinken. Men vi har i alla fall patent på den än så länge. Kan avslöja att isglassen Calippo ingår, mer avslöjar jag inte *blink-smiley-face*, haha.

Denna helgen har varit helt underbar. Lite konstig på något vis också, but in a good way. Jag har en helt fantastisk pojkvän. Igår kunde jag inte slita min ögon från honom. Det var som att vi var nykära igen. Vi är ju såklart alltid kära i varandra, men ni vet när man precis har träffats och det känns som att man svävar på moln. Så är det nu igen. Helt underbart! Jag känner mig samtidigt lite dum, jag vet inte varför men inte förens igår har verkligen öppnat ögonen och insett hur otroligt mycket han bryr sig om mig och älskar mig. Alla småsaker han gör för mig, alla pussar han vill ge mig bara för att han älskar mig så mycket och all omtänksamhet han visar, helt plötsligt ser jag allt mycket tydligare! Varför har jag inte sett detta tidigare!?
Jag har vetat hela tiden att jag vill vara med dig för alltid, men nu vet jag att verkligen kommer vara du och jag för alltid!

Nu slutar vi vara så God damn känslosamma ioch visar lite avtryck från kameran istället:















Och den absolut mest klockrena bilden för kvällen kommer här:

Hahahahaha!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

D e klart jag bryr mig om och ÄLSKAR dig baby! Trode jag du visste heeeela tiden, men bra att du vet d nu. =)

Tycker oxo d e kul att du fått tillbaka kontakten me Julia. Märker på dig hur mycke lyckligare du blir när du umgås me henne. Viktigt att ha en sååå bra vän. =)

Pussar!!!!

2008-09-30 @ 21:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0