Skönt med helg!

Det ska verkligen bli en fröjd att vara ledig i helgen. Det här nattjobbet tar musten ur mig! Kommer hem 08.30 på morgonen somnar vid 09.30 och sover till max 14.00 och sen börjar man jobba igen 16.30. Har man mycket liv då eller?
Det positiva är dock att nästa lön kommer att göra mig glad. Nu har jag bara två timmar kvar på jobbet sen ska jag hem till Igge och byta om. Han och jag ska sätta oss på Waynes och mysa lite, hihi. Igor som avskyr och aldrig någonsin dricker kaffe har nu helt plötsligt insett att han tycker om Kaffelatte med vanilj. Dock blir han helt speedad av några klunkar, haha. Bildbevis på att Igor dricke kaffe på Roberts:

Och så till något helt annat. Min vovve och pappa var på läger förra veckan. Samma läger jag var på, med Nato ner han var valp. Alla tycker att han är så fin och så ovanligt duktigt. Han är lätt bäst i klassen!  De tog pappas bil upp till Ronneby och så här såg pappas volvo ut bakifrån:

 

Haha, så fint! Natos uppfödare fick sig i alla fall ett gott skratt!

Imorgon ska Julia och jag äntligen ut och festa!!! Ska bli så sjukt roligt! Goda drinkar, massa skvaller, och fest som förr i tiden, true Peacock-Happyfacey-style!! PARTY UP! Givetvis måste vi avsluta kvällen på Kebab King, dock med mindre salladskrig med småtjejer. Känns som att vi kanske har växt ifrån det nu tyvärr, men man vet aldrig, haha.

(La Familla - Ricky, Tila Tequila och Julia för några år sedan)



Ha en trevlig helg!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: ako

Jag tror det är choklad i muggen!!

2008-09-26 @ 20:03:32
Postat av: Micki

aaah jag vill osså vara ledig!:( saknar dig gumman! Puss

2008-09-27 @ 15:58:42
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: fia

awe söt du e kul att se dig åsså alltid lika happy.. pusskramis

2008-09-27 @ 19:09:40
URL: http://fialovegobbi.blogg.se/
Postat av: Micki

ååååh min tuttenutte! Haha :P tack! Blir glad att du är glad för min skull juuuee hihi. Puss hjärtat I love u!

2008-09-29 @ 15:54:33
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Husbie

speedad var nog bara förnamnet. hehehe =) Men jag ska nog ge d fler chanser. Extra socker så e d ju ganska gott. =) Lovat mig själv att jag INTE ska bli beroende dock. =)

Puss puss!!!

2008-09-30 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0