Små liv!

Och nu när vi ändå snackar "knattar" måste jag ju visa er resultatet av Igor och mitt foto på www.makemebabies.com .
Sidan där önskan om att få barn med sin partner minskar kraftigt! Kan ju dock säga att jag är glad att de inte såg lika läskiga ut som till exempel Nikolinas. Kolla in hennes på www.nikolinaaa.blogg.se .
Måste även säga att sannoliheten att Igor och jag skulle få en afroamerikan till unge är nog lika stor som att jag helt plötsligt lyckas slicka mig själv på armbågen!

 

Ganska kul ändå!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

OMG! Usch...fan ta bort de bilderna. haha

2008-09-25 @ 06:15:46
Postat av: pegah

hahaha amen nää

2008-09-25 @ 13:19:12
URL: http://givelovegetlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0