Som en ko!

Jag orkar egentligen inte uppdatera min blogg. Har nog hamnat i en "anit-blogg-fas". Känns som att det är roligare att läsa andras bloggar än att själv skriva. Har iofs varit ganska busy på sistone. Tränar, jobbar och äter som en som en galning. Men allt rullar i alla fall på jättebra! Har dock lyckats skaffa mig någon slags sträckning i vadmuskeln som vägrar ge med sig. Vad? hahaha!

För att gå tillbaka några dagar i kalendern så fyllde ju Micaela ( www.mickimus.blogg.se ) 23 år i lördags! Det blev fest hemma hos henne efter att Igor och jag hade ätit en sjukt god middag på Bonaserbonasera för alldeles för mycket pengar, haha. Vi fick ett jättemysigt bord mitt i smeten omringade av massa "brats".
Hemma hos Micaela var det riktigt god stämmning. Stämmningen blir ju så mycket bättre när sällskapet är så bra!
Här är lite klicks:





Denna veckan har gått otroligt snabbt känns det som. Det är ju snart lördag igen för sjuttsingen! Det blir dock inget partaj men lite stand-up komik blir det åtminstone. Igor och jag ska nämligen gå och se Magnus Betnér på Konserthuset på lördag, det kommer bli fett skoj!
Gud vad jag är sugen på pizza nu, why lord why!? Imorgon ska jag lämna in min matdagbok till Annika och jag har starka aningar om att hon kommer börja tvinga mig att äta mer grönsaker. Jag hatar grönsaker, varför måste jag äta kaninmat!? Det är som att tvinga mig att äta Natos hundmat, ieeeooow! Räcker det inte med att jag äter människomat!?

Nej nu måste jag hoppa in i duschen, det börjar ju nästan lukta datanörd i mitt rum nu.

Ajvar and out

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ajvar and out?:D du e bäst :D

2008-09-18 @ 21:07:37
Postat av: Husbie

Tycker du veckan har gått fort??? D vill jag INTE hålla me om. Jobbigaste veckan på mycke länge. =( Mycke strul på jobb är väll anledningen plus att man inte har gjort annat än jobbat o sovit. =(

Ser fram emot lördag dock! Yeeeeeeey! hehe

Pussar

2008-09-18 @ 22:13:54
Postat av: pegah

ALLVAR ska ni på Mugnus Bertnér jag vill oxå dit! Tycker han är grymt bra (skickade även ett beundrar mail till honom haha!) Men kan inte =( för vi ska på kalas den dagen miiih... Ni får skratta för mig med!

2008-09-18 @ 22:49:53
URL: http://givelovegetlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0