Ge tillbaka min födelsedag!

Jag måste bara återigen tacka alla som ringde och sms:ade och skrev till mig på min födelsedag. Det gjorde verkligen min dag SÅ mycket bättre! Men Gaaash, så tråkigt det är när dagen tar slut. Då går det ju över till en helt vanlig och tråkig dag. "Yey, jag är 22 men känner mig fortfarande som 16 år och nu måste jag vänta ett helt år tills jag fyller år igen!" Blä, varför kan inte alla dagar vara ens födelsedag!?
Anyway en av presenterna från mamma och pappa var verkligen SUPERBRA! De har fixat en personlig tränare till mig på Aktiverum som jag ska träffa första gången imorgon för att gå igenom allt gällande hälsa, träning och kost! Sen kommer Annika, som hon heter, göra ett schema till mig och gå med mig under träningen så att jag gör allt som skall göras. Och att det görs rätt! Perfekt present! Annika ringde till och med mig på min födelsedag för att gratta mig. Jättesnäll människa! Tror ni att jag fick ångest samtidigt som jag satt och åt prinsesstårta och läste vad jag hade fått!? Det får nog vara slut på sådana godbitar nu!
Här har vi Annika och min tårta:


Och av supersnälla "systern som jag aldrig fick" Nikolina, Sanna och Josip fick jag en datorväska. Har velat köpa det i en evighet men aldrig fått tummarna loss. Nu slipper min stackars dator bli repig. Fick även något som jag älskar. Smink från makeup store!!! Eller rättare sagt presentkort på makeup store! I love love love that store! Tack så mycket översnälla människor! Fick även ett jättefint halsband av Igors faster. Och för att inte glömma den utsökta smörgåstårtan som Igors mamma gjorde bara till mig.


Och av Igor fick jag en parfym och en ny berlock till mitt TS-armband.

Och även liljor, som är mina favortiblommor.


Igor och jag firade 1års "jubileum" på min födelsedag, men eftersom att man är kind of broke denna månaden fick det bli en "goodie-bag" till honom i ett-års-present.
Den innehöll:
Slitz tidning
Jättestor trisslott
Asti cinzano skumpa
Oreos och Ballerina kakor
Ahlgrens bilar
Och påsen är ju nästan det bästa!


Senare på kvällen blev jag tvungen att jobba, tyvärr. Och när jag slutade jobbet hände inget speciellt. Jag satt väl mest och räknade ner hur många minuter det var kvar av min födelsedag. Så sorglig jag är. Filmkväll blev det i alla fall, med mina två bästa vänner Chips & Dip! Såg en bra film också, Love Guru. Se den. Humor till max.


Nu händer det grejer här, eller inte!

Vi ses i dimman!


Ciao


Kommentarer
Postat av: ako

Vilken fantastisk smörgåstårta..Synd att man inte fick en bit..

2008-09-11 @ 17:47:58
Postat av: Johanna

fantastisk poet bakom hans rim måste jag säga. Så sött så man får hål i tänderna :P

2008-09-12 @ 11:17:34
URL: http://classyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0