Puma donation!

För några dagar sedan fick Igor och jag ett väldigt trevligt erbjudande. Kallade VIP eler vad ni vill, men det var faktiskt endast han och jag på stället. Nämligen Puma. Kan ju säga att jag har uppdaterar min träningsgarderob ordentligt.
Igor fick ännu mer kläder och skor med sig, allt var jättefint! Längtar till nästa "VIP-halvtimme", haha. Då ska Niko-piko också med eftersom hon missade denna gången. Donerade en av mina tröjor till henne som plåster på såren, haha.
Detta fick jag med mig hem, till priset av nästan inga pengar alls, haha!




Och på tal om donera kan jag stolt meddela att jag idag har blivit en organdonator. Vilket innebär att om jag skulle avlida av någon anledning, ("peppar peppar ta i trä") kan någon annan som behöver ett nytt organ få ett av mina friska. På så sätt lever man ju nästan vidare i någon annans kropp. Jag tycker verkligen att alla ska kryssa i det lilla kortet. Man vet trots aldrig när det är dags. Gud så deppigt det blev nu, haha!
Här är mitt organkort:

 

Ciao!




Kommentarer
Postat av: Husbie

Så fint du har lagt upp kläderna. hehehe Man kan nästan tro du säljer de på nätet. =)

Mmmm, du e så duktig baby. Jag får väll fylla i en sånn oxo. =)

Sov gott babe...Pussar!

2008-09-25 @ 06:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0