Dead and gone!

Gårdagens spinningpass med Nikolina tog verkligen kål på mig. Vaknade med en fruktansvärd smärta i benen. Där fick jag för att ha klagat på att inte ha varit utmattad efter step-passet, haha! Efter steppen i måndags var jag knappt trött så jag sprang 15 min på löpbandet också, haha!
Tänkte ju egentligen gå på båda av Sandras pass igår, först spinning och sedan direkt gå över till salen brevid och köra body pump, men jag orkade verkligen igår. Lite för kaxig kanske, haha!

Idag mår jag superbra! Solen skiner, kvällsaktiviteterna är bokade och jag ska gå och hämta min OBH Nordica locktång på posten, haha! Nu slipper man bo hos Julie varje gång man behöver locka håret! Undra förresten hur det är med lilla Flädie, hörde rykten om att hon hoppar rundor på kryckor. Poor thingy!


Den här låten spelas 10 gånger om idag:




Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

awe.... (:

2009-04-08 @ 18:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0