Mycket snack och mycket hockey!

Idag vaknade jag väldigt sent, för att ingen i familjen väcker mig som vanligt. Blir lite sur, speciellt när det har varit en sådan fin dag. Det var hur som helst fortfarande jättefint väder när jag gick upp vid 17.00 tiden. Ville egentligen bara gå ut och springa en runda men det blev som sagt spinning med Julie och Niko istället. Svettades som en gris. Fast idag var nog Julie snäppet värre.
Efter spinningen stack Nikolina vidare till Doje-boje. Julie och jag stannade på gymmet och "biffade" i ca en timme till. Hur vi orkade är ett mysterium. Vårt mål är att tävla i "Miss Fitness Sweden 2010", haha!

Imorgon blir det hockey med Kenzy! Ska bli så sjukt kul! Kan tänka mig att det kommer vara packat med folk. Det blir min första hockeymatch någonsin. Är bara rädd att jag inte ska hinna se pucken, haha! Jag missar den hela tiden när jag har kollat hockey på tv i alla fall. Det kommer förmodligen bara vara jag i hela arenan som inte fattar när det bli mål, haha! Heja Sverige!!!
Åh, jag längtar så sjukt mycket efter sommaren nu. Jag drar i och för sig till värmen om ca 2 veckor. Men att kunna gå på stan i kjol eller sitta på Hampan och dricka något gott. Hänga med tjejerna på Gröningen! Jag vill ha det! Nu tack! Vet dock inte hur jag ska göra med min semester i år. Blir det någon party-resa eller girlsen? Annars sparar jag nog mina dagar och åker till något riktigt varmt ställe i vinter istället. Gött kött!

Jag minns i alla fall en riktigt varm dag förra sommaren. Eller hur Micki!?

Playan utanför Dunkers

Så jävla härlig bild. Vi flabbar varandra i ansikten, men ingen aning varför, haha!

Shopping på Vila
Ciao!


Kommentarer
Postat av: dajana

baby, allt du behöver veta är att du är den enda för mig!! ska köpa hela världen till dig!!

2009-04-02 @ 10:26:58
Postat av: Micki

Aaaah jag längtar osså!!!!! Vi kan väl bosätta oss på gröningen? Eller där någonstans typ:) Poss!

2009-04-02 @ 17:09:45
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0