Mars Mars!

Eller var det kanske April April!?

Jo, så är det. Jag är en elak elak människa. Givetvis ska jag inte flytta till New York för att modella, haha! Vad tror ni om mig egentligen. Hade inte lämnat min lägenhet på Olymipa om så Vin Diesel hade bett mig att flytta med honom till USA. Kan faktiskt inte lämna alla mina fina vänner heller. Men, ni gick på det, big time!!! Hahaha, ni är så gulliga ju!

Haha, den sista kommentaren kom nu, as we speak. Av ingen mindre än Dajana also known as Lättlurad kroat! Nu måste jag bege mig till gymmet. Ska träffa Niko-piko och spinna lite. Hoppas Julie dyker upp också!
    


Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

hahaha fattar du att mina BEN E DÖDA!! verkligen!

2009-04-01 @ 21:54:43
Postat av: pegah

Hehe, du e rolig du ;) PUSS!

2009-04-01 @ 23:27:35
URL: http://givelovegetlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0