Once you go black, you never go back!

Många tror att vi mörkhyade inte kan bli mörkare. Ajabaja så fel ni har. Inom loppet av 15 min har massor med folk folk kommit till mig på jobbet och stirrat på mig som om jag vore något slags ovanligt djur. Haha, jag borde hängt en skylt runt om mig där det stod "don't feed the animal"! Anypoo, folk kunde inte förstå hur jag kunde vara så mörk. Eftersom jag redan var halvn*eger från början, haha! Här har ni andra som inte har sett mig lite bildbevis som jag tog innan jag skulle till träningen idag:




Hur är det möjligt liksom? Hur kan jag ha varit så ljus från början? Man skulle ju nästan kunna tro att jag en gång var en svenne på riktigt, haha!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0