Pump it up!

Ikväll har jag hängt lite hemma hos Micki, en trött Micki som inte ville träna. Det finns inget som heter "trött" när man ska träna! Så jag asade med mig henne till gymmet ändå. Mohaha! Träffade Niko där också. Vi klev in på ett body-pump-pass som heter duga. De sista övningarna vi gjorde tog verkligen kål på mig. Jag tror att alla muskler i hela mig vibrerade. Men vi kämpade i alla fall som idioter. Bra jobbat kräftan och biffen (Micki och Niko)! Ni får äran att hamna på min blogg igen. Grymt smickrande bilder måste jag säga!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

Väldigt charmiga ;)

2009-04-17 @ 07:49:27
URL: http://www.metrobloggen.se/micki
Postat av: nikko

hahahha pallar inte! :P

2009-04-17 @ 13:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0