Kamma er Tre kronor!

Igår drog Kenzy och jag till Malmö vid 16.00 tiden. Det var helt sjukt fint väder så det blev en riktigt fin bilresa. När vi kom till Malmö mättatde vi våra pratande magar med sushi på "sushido". Testade för första gången även "vitamin focus" som var helt sjukt goda! Efter maten hade vi lite tid på oss innan vi skulle vara på Malmö arena så vi åkte en sväng i Malmö som Kenzy kan utantill. Vi stannade till vid "coolstuff.se" men utbudet i affären var inget jämfört med det breda sortiment de har på nätet. Så vi körde till Ribban istället. Så sjukt fina hus. Hade inte varit helt fel att ha en kåk där. Kanske brevid Zlatans hus till och med. Tog en bild av hans hus i smyg, hehe. Men säg inget till någon!
Oh, and yeah, Julie, den första bilden är till dig!




Sen blev det dags att se hockey! Dagens "groda" var absolut när jag skulle säga att de skulle "spola isen" men istället sa "kamma isen", haha! Men det gjorde inget, för sen fick jag en mening på video som Kenny kommer ångra att han sa. Lyssna i den första videon så hör man han säga "fy fan va jag har dansat till mycket sån här musik". Tabbe!
Sverige förlorade förvisso igår, men jag måste säga att det var en grym upplevelse att få vara på en hockeymatch. Sådan otrolig feeling. Det var dock sjukt störigt att vi hade en "tanta" bakom oss som pratade "redig" malmöitiska. Typ den fulaste dialekten i hela världen. Hon kunde verkligen aldrig hålla sin käft, haha!






Det var också väldigt roligt att jag faktiskt kunde se pucken igår, haha! Då är det alltså endast på tv jag inte hinner med. Lärde mig till och med lite regler igår. Sjukt duktig är jag!
En riktigt bra dag och kväll, synd bara att den skulle sluta så dystert. Men så är det ibland. Allt blir inte alltid som man tänkt sig. Hoppas nu bara att detta är rätt!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0