Breakdance in my head!

De senaste dagarna har varit riktigt bra dagar! Det var längesen jag mådde så här bra. Men hela tiden går jag runt med en oro inom mig. Jag är orolig att det inte ska hålla i sig, att detta bara är för stunden. Och då står man där igen, som ett fån. Detta känns nästan för bra för att vara sant. Men å andra sidan så är detta kanske "min" tid nu. Jag borde egentligen bara sluta fundera så mycket och låta det sköta sig själv. Men det är just det jag gjort de andra gångerna, och det har slutat med tårar och kaos.

Anypoo, igår var man på gymmet i sin ensamhet igen, men idag, då följer till och med Nikolina med! Ett svettigt spinningpass väntar henne och Mickimus! Måste be Igge spänna mina spinningskor lite också. Kände att dom satt lite löst igår. Efter träningen hinner jag chilla lite och sen är det dags för jobb igen. Tråkigt som attans men jag jobbar bara idag och imorgon, sen är jag ledig hela helgen. Ska bli jätteskönt. På fredag blir det även en sväng till Liseberg! Man får ju passa på innan de stänger!


Pappa kom nyss in med posten och snacka om att jag blev glad. Hade fått ett brev från Helsingborgshem som sa att jag skulle komma på visning den 1 september i min nya lägenhet. Den kommer inte vara helt färdigbyggd då, men man får sig i alla fall ett "hum" om hur det kommer att se ut. I'm so happy! Typiskt dock att jag är på den förbannade och onödiga utbildningen i tråk-Landskrona då. Nåväl, jag hade ändå kört igenom hela Sverige för att få se min "Linn" i Villa Skansen. Så vad gör då 2½ mil? Nada!
Fick även ett mail om att mina nya skor kommer till mig imorgon! Och Rihanna-outfiten passade mig perfekt. Lite avklätt kanske, men sådan är hon ju, tösabiten Rihanna, haha! Trippel lycka! Verkligen.




Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

åååh jag vill också se!!!! :)

Du kommer vara skit HET! Hetare än Rihanna liksom.

Ses sen då!! PUSS!

2009-08-12 @ 13:15:48
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0