Drama queen, eller inte!

För någon dag sedan hyrde mamma den "nya" Wallander-filmen "One step behind". Hon ville ju se om man kunde se mig som statist. Jag hade ju faktiskt inte räknat med att ens synas något, och mycket riktigt så är det inte många sekundrar som jag är med i bild. Tur att jag hade en gul klänning annars hade man nog inte märkt mig alls, haha! Jag går i alla fall förbi "Kurt Wallander" och "pratar i telefon", haha. Det var min lilla, så kallade statistroll! Bryr mig inte så mycket i och med att jag fick betalt plus att jag mot all förmodan ändå syns, i ca 3 sekunder, haha! Så, om ni någon gång skulle se den, ska ni kolla extra noga i slutet av filmen, då Kurt får reda på vem mördaren är! Kanske hinner ni se något gult flaxa förbi, kanske inte, haha!


Gud, vilken stor rumpa jag hade på den tiden! Där har ni kilon som ni aldrig mer kommer att få se!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0