En helg att minnas!

Oj, statistiken har verkligen sjunkit under helgen. Men så är det alltid när jag är ledig. Men det är bara att klättra upp igen. Tycker inte om att sitta framför datan när jag är ledig, då ska man ju hitta på roliga saker. Vilket är precis vad jag har gjort den här helgen. Tänk om alla helger kunde varit som denna!

I fredags slutade jag som sagt jobba 08.00, efter det var det raka vägen hem för att byta om till "karusell-kläder". Vi plockade upp Micaela och sedan bar det av mot Göteborg och Liseberg! I bile "sov" jag ca 30 min, och det var allt jag hann sova den dagen, haha! Väl framme på Liseberg blev jag så sjukt pigg av att se alla roliga attraktioner. Tänkte inte ens på att jag inte hade sovit på 24 timmar.

Det var verkligen längesen jag hade så roligt! Och mycket riktigt så kan man faktiskt få ont i smilgroparna. Något som är ännnu roligare är när man åker en riktigt snabb karusell och skrattar ihjäl sig, då fastnar ju överläppen på tandköttet så att man ser ut som en häst typ, haha! Måste sett sjukt roligt ut! Det går inte att beskriva dagen i ord, men jag kan verkligen förstå de människorna som kom helt ensamma till Liseberg. En karusell kan verkligen förgylla dagen, för vilken människa som helst.

Här kommer lite bilder och videor (bry er inte om mitt tramsande, haha)







Ciao!

Kommentarer
Postat av: En som oxo hade roligt

Ja tänk om man kunde hitta på liknande saker varje helg?? D hade varit kul! Men nu lever vi inte i en perfekt värld så vi får vara glada för de små sakerna. T.ex chips o dipp, lr hur!? hehe

Puss

2009-08-18 @ 13:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0