Giftigt!

Imorse var jag hemma hos duktiga Annika och gjorde nya naglar. Tanken var att det skulle bli riktigt "girly girly" med rosa och bling. Men mitt i allt bestämde jag mig för att jag nog trots allt inte var så "girly girly" ändå. Så det fick bli Tutti-frutt-färger med ett riktigt giftigt grönt glitter som grund! Coolt som attans blev det. Dock har jag inga bra bilder på dom eftersom min kamera sviker mig. Hoppas Annika lägger upp någon bild på sin blogg istället.

Kvällen har spenderats hemma i Laröd med familjen. Vi grillade ute i trädgården, kotletter och majskolvar, givetvis med vitlökssmör! Mumma! Efter det blev det en glass på Sofierokiosken. Sällan! Nu får det nog vara slut med sånt på ett tag, haha! Och jag måste vara ärlig att säga att jag idag även köpte en burk med hockeypulver. Kommer ni ihåg!? Man känner sig som 12 ½ år igen, haha! Men vem bryr sig. Gott är det i alla fall!

På måndag blir det plåtning igen. Ska bli uppsminkad av en make up artist först, sen sätter vi igång. Hoppas på bra bilder. Tills dess kan ni ta en titt på en liten sneekpeak på min "street-session" med Tompa. Fler bilder är på väg!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: sara moune

haha jag ALSKAR hockey pulver! det ber jag alltid mamma skicka fran sverige lol :)

klart du kan pull off rhianna looken! ska bli spannande o se

2009-08-09 @ 05:56:17
URL: http://www.saramoune.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0