Happy feet!

Idag är jag riktigt glad. Jag vet inte var all denna positivitet kom ifrån, men jag har sjungit och dansat för mig själv större delen av dagen (då ingen hört eller sett mig såklart). Jag mår inte ens dåligt över att jobba inatt, vilket jag trodde att jag skulle göra! Och det är måndag! Vem har inte ångest över måndagar? Inte jag i alla fall. Inte idag!
Det är som sagt skönt att få vara ensam hemma i huset. Men usch så mycket jobb det är med ett hus. Påminn mig att inte köpa ett för stort hus i framtiden. Eller också, påminn mig om att min framtida man måste vara händig, haha!

Imorgon ska Micki och jag ut och springa i skogen (om vädergudarna vill ge oss sol), skönt med omväxling! Regnar det drar vi till vårt kära Aktiverumhem. Power yoga kanske?

Nu ska jag vara en duktigt festfixare och planera lite. Mycket bra framförhållning Emily, mycket bra! Haha!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

Så skönt :D

2009-08-04 @ 22:48:23
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0