I'm up!

Kl 07.00 var jag uppe och hoppade idag! Så tidigt har jag nog inte vaknat av mig själv på länge. Anledningen till detta var för att jag endast sov 2½ timme igår efter jobbet. Jag slutade kl 08.00 och vaknade 11.00. Efter det började min hektiska dag med plåtning! 21.00 somnade jag i soffan, haha!
Var nere på järnvägsgatan kl 14.30 och fick mitt smink fixat av duktiga Peter Drachman. Efter lite krångel med "lösfrallorna" (ögonfransarna), drog stylisten Peter, Fotografen Ola, Mamma, Igge och jag vidare till Pålsjöslott. Gud, vilken rolig plåtnig. Fotografen så väl som stylisten Peter var sjukt proffsiga! Tack till Mamma och Igge också som fick agera reflexskärmshållare lite också, haha! Längtar efter det färdiga resultatet. Kan garantera en total färgchock i alla fall! Beforepictures och behind the scenesbilder kommer lite senare under dagen. Hihi!

Tills dess får ni ytterligare ett smakprov på Tompas verk från min "streetsession". Han är verkligen sjukt duktig!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Danny_boy

Du behöver väl inget smink, du är tillräckligt snygg! :D

2009-08-11 @ 17:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0