Jag kör en "SA" (internt)

Nu är det snart ett år sedan Igge och jag var i Stockholm för att fira hans födelsedag. Och anledningen varför jag tar upp just det är för att en sak därifrån har hållt min motivation uppe. Nämligen mina Tommy Hilfiger-jeans. Jag köpte dom på NK och minns att jag var så nöjd med dom. Kommer ihåg att jag frågade Iggs om jag skulle ta en storlek större eller mindre. Well, vilket som hade kvittat idag, för hur som helst hade de inte passat mig. Tycker om att prova de här jeansen ibland då de har blivit lite som en måttstock för mig. De pushar mig att fortsätta träna och vara hälsosam. Det påminner mig även om att jag aldrig någonsin vill väga det jag gjorde då vi var i Stockholm.
Däremot har jag många bra minnen från den resan. Fick ju bland annat se Cristiano och Börje Salming, haha!



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0